Friday, 2 September 2011

Eycha,payjal dan facebook



bie,mulai hari ny sayang dah tak mau campur agy dengan facebook bie tu,mulai hari ny facebook bie facebook bie,facebook sayang facebook sayang kayh .. tak suka la kite gaduh just sebab facebook jewh .. biar lah sayang jadi perempuan paling bodoh coz tak check facebook bie,bie curang belakang sayang pon nak wat camne kan .. kalau ade,ade la jodoh kite .. kalau tak ade nak buat macam mana kan?yang penting sayang dah cuba jaga hubungan kite ny .. sayang pon tak tahu dengan siapa bie chat sekarang dengan siapa bie berkawan sekarang coz memang sekarang sayang tak bukak langsung dah facebook bie .. entah kenapa sekarang sayang rasa yang kite tak mungkin akan bersatu .. sayang nak bie bahagia kayh .. tak kira la dengan siapa pon .. sayang dah tak nak terlalu berharap pada benda yang tak pasti lagi dah .. coz sayang dapat rasa yang bie dah mula benci sayang .. tak apa bie,sayang sedar sayang terlalu banyak kekurangan .. cinta yang kita bina ny cam tak ade penghujung kan bie?cinta kite ibarat air dan minyak yang tak mungkin akan bersatu .. bie?kenapa kau masih dengan aku?kenapa?kau simpati dengan aku?kau takut aku buat yang bukan bukan ye bie?biar jela aku buat yang bukan bukan,asal kan kau bahagia bie .. cuma tu yang aku nak,aku nak kau bahagia .. untuk apa kau simpan aku kalau kau tak bahagia???kalau ditakdir kan kita terpisah aku redha .. tapi sumpah memang aku tak akan ade lagi kat dunia ny .. :'(
Thanks For Read My Blog ^__^

0 sayang echa:

Post a Comment

 
Blog Ini Hak Milik Eycha Evans