Friday, 14 October 2011

Mulai Hari Ini




dengan ini diisytihar kan tarikh hari raya aidilfitri jatuh pada .. dah lepas dah .. hehe jangan marah,okayh okayh serius .. ermm dengan ini saya Eycha Evans atau dikenali dengan panggilan manja EE,ingin memberitahu pada semua yang mulai hari ny EE tak mau makan nasi selama 1 bulan .. nak diet la .. coz EE dah chubby sangat dah ny .. seluar semua cam dah tak nak masuk jewh .. baik diet sebelum boyfie lari  Photobucketlagi pun EE jeles la tengok body budak budak facebook semua nye cantik cantik .. Photobucketmemang jeles gila la tengok .. sebab tu EE nak diet .. korang sokong EE kayh,tolong bagi semangat kat EE,boleh kan Photobucket thanks ye korang Photobucket tak makan sebulan tak mati pon .. kan kan kan?pandai pandai la EE jaga diri nanti kayh .. k la mata pun dah mengantuk gila ny .. byebye ..
Thanks For Read My Blog ^__^

0 sayang echa:

Post a Comment

 
Blog Ini Hak Milik Eycha Evans