Thursday, 20 October 2011

Thanks MIA

thanks awak sebab awak jaga saya selama ny,thanks sebab awak sayang saya lebih dari segala nya .. awak sayang saya lebih dari awak sayang diri awak sendiri .. maaf sebab saya terpaksa mintak putus dengan awak walaupun benda ny saya tak nak pun .. saya dah mula nampak yang awak dah tak sama macam kita mula mula kenal dulu .. sekarang ny bila awak nampak saya online pon awak dah tak nak chat dengan saya .. saya mula curiga dengan awak,awak tau tak?saya rasa mungkin awak dah jatuh hati dekat girl lain kot or maybe gak awak dah mula bosan dengan saya .. dekat sebulan dah kita couple tapi kita tak pernah contact guna fon kan?awak tau tak,saya pon nak macam couple lain .. boleh texting,boleh bergayut .. tapi awak macam anggap semua tu tak penting jewh .. awak dah bersumpah nak text saya hari tu,tapi awak tak text saya pun .. kenapa awak main main dengan sumpah???? saya perlu kan awak .. tapi awak????hmm saya rindu awak tapi saya tak boleh buat apa apa pun .. tak boleh call tak boleh texting sebab saya tak tau mana no awak .. now lepas saya cakap nak break,awak delete saya dari friend list awak plak .. macam mana saya nak lepas kan rindu kat awak lepas ny?nasib baik semua gambar ganbar awak saya simpan lagi .. hmm now kita dah tak ada apa apa hubungan .. saya harap awak akan dapat perempuan yang lebih baik dari saya .. saya akan sentiasa mendoa kan yang terbaik untuk awak ..
NOTES:Now EE dah single balik dah .. korang doa kan kebahagian EE lepas ny kayh,biarpun tanpa cinta .. EE nak bahagia ..

Thanks For Read My Blog ^__^

0 sayang echa:

Post a Comment

 
Blog Ini Hak Milik Eycha Evans