Monday, 14 November 2011

Capital A

 capital A,baru semalam kite couple .. hari ny dah cam tak sehaluan kan?tak sempat agy saya nak cite kat blog ny yang saya couple dengan awak .. hmm tu la saya dah cakap kite kawan jewh dulu,awak terburu buru sangat nak couple dengan saya .. awak tahu tak saya dah mula sayangkan awak?awak tahu tak saya dah mula susah nak lupa kan awak?i need you capital A .. tapi kenapa awak pun macam lelaki lain?baru tak boleh cakap dalam phone awak dah nak tawar hati dengan saya .. awak tak ikhlas kewh cinta kan saya?saya sedar siapa diri saya ny .. saya tak sesuai dengan awak kan?tak apa la .. sebelum saya lebih sayang kat awak baik awak pergi dari hidup saya .. hope awak jumpa girl yang lebih baik lepas ny kayh .. saya tak kan ganggu hidup awak lagi .. i will miss you capital A ..
Thanks For Read My Blog ^__^

0 sayang echa:

Post a Comment

 
Blog Ini Hak Milik Eycha Evans