Friday, 2 December 2011

Gambar Awek Nazmi Faiz Mansor



heyy aweks aweks yang comel .. hehe lain macam jewh ayat .. haha hari ny EE nak memperkenal kan kat korang awek Nazmi Faiz Mansor yang korang anggap boyfie korang,walaupun dye bukan milik korang *kesian perasan jadi awek Nami*  dah la mulai hari ny jangan anggap dye boyfie korang sebab dye boyfie EE la .. hehe tipuu jela .. tu pun nak caye .. EE dah tua tak mungkin dye nak .. lagi pun dye dah ade aweks .. nama awek dye Nadia Ismail .. orang nye secomel nama nye .. nak tengok pic awek dye?okayh EE tunjuk .. tapi korang jangan frust menonggeng lak,jangan minum racun lak .. tau tau tau ..
comel kan,muka cam kacukan cina jewh .. hehe untung la nami .. dapat awek cute .. :) semoga berkekalan ..
Thanks For Read My Blog ^__^

0 sayang echa:

Post a Comment

 
Blog Ini Hak Milik Eycha Evans