Monday, 6 August 2012

Please Be Mine Forever

hi korang,hari ni EE nak kenal kan kat korang En.Boyprengg EE .. tu tu kat atas tu la En.Boyprengg EE .. handsome kan? baik korang cakap handsome sebelum EE cekik cekik korang *ehh paksa la pulak* okayh  EE kenal dia ni kat facebook .. dia yang start IM chat dengan EE dulu .. and dia mintak number EE *nak mengorat lettew* and and and entah macam mana EE boleh baik hati gy bagi pulak kan .. maybe sebab tertarik dengan rambut dia yang ala la KPOP tu kot .. ehh dia comel kot,sebab tu EE suka .. dah dapat no EE apa lagi start mesej mesej la kan .. kenal kenal tanya nama,umur,tinggal mana bagai tiba tiba dia ajak couple .. memandangkan EE pun dah 2-3 bulan single mingle EE pun terima jela .. sebab tengok dia pun okayh je .. baik sangat dengan EE .. kita orang couple pada 17/july/2012 .. nak dekat sebulan dah kita orang couple .. couple sebulan tapi gaduh dah banyak kali gila .. disaat EE tulis entry ni pun kita orang tengah bergaduh besar besaran .. sebab nya tak payah la EE tulis kat sini biar EE,dia and Allah SWT je yang tahu .. walaupun mungkin dia ada sikit *sikit la kot* perasaan  benci kat EE, EE harap dia dapat maaf kan EE and terima EE macam dulu .. kepada awak,Azrin .. saya sayang awak sangat sangat .. jangan la tinggal kan saya .. saya nak awak ada kat sisi saya selalu .. maaf kan lah saya sebab saya banyak sangat buat perangai dengan awak .. saya selalu tuduh awak bukan bukan .. saya selalu tuduh awak walaupun awak tak buat benda tu .. walaupun saya berkasar dengan awak,awak tetap sabar dengan perangai saya kan?terima kasih awak .. saya tahu awak sayang saya .. please Azrin,please be mine forever .. i miss you soooo much .. korang semua doa kan kita orang kekal sampai bila bila ye .. thanks :)

Notes: lagi beberapa hari genap sebulan kitaorang couple

Thanks For Read My Blog ^__^

0 sayang echa:

Post a Comment

 
Blog Ini Hak Milik Eycha Evans