Friday, 7 December 2012

To: AC


 
 kepada AC thanks sebab hadir dalam hidup saya,thanks sudi datang balut luka lama saya,thanks sudi jadi teman hidup saya walaupun untuk seketika saya hargai sangat sangat .. tapi nak buat macam mana kita tak ada jodoh kan?walaupun saya sayang sangat sangat kat awak tapi kalau awak bukan jodoh saya pun tak guna jugak .. maaf kan saya,mungkin apa yang saya luah kan kat awak semalam membuat kan awak terluka .. tapi saya memang betul betul sunyi awak,awak langsung tak pedulikan saya .. awak tak pernah tanya khabar saya,awak tak pernah luang kan masa untuk saya .. awak tau tak setiap pagi saya tunggu awak wish "good morning" setiap malam saya tunggu awak wish "good night" kat saya .. tapi tak ada pun kan awak?* adoii sedih la pulak lagu kat blog aku ni,nak nangis pulak rasa* saya selalu tunggu mesej awak walaupun cuma permulaan hari and penghujung hari .. saya sabar sebab saya sayang awak tau tak?aku sayang kau la gilaaa .. awak cakap awak nak luang kan masa dengan saya,tapi mana janji awak tu?saya ada kenal lelaki kat LINE,lelaki tu selalu amek berat pasal saya .. hmm lelaki lain pulak lebih amek berat pasal saya,pagi pagi lagi mamat tu dah sent voice SMS cakap good morning .. hmm mamat tu mintak no saya pun saya tak kasi,mintak couple dengan saya pun saya tak nak sebab saya still gf awak .. entah la awak saya tak tahu macam mana lagi saya harus bersabar dengan awak .. dah banyak kali saya bagi awak peluang tapi awak still tak berubah .. saya mintak putus awak tak nak pulak .. lepas kan jela saya ni awak,buat apa awak couple dengan saya kalau awak tak layan saya langsung? hope awak happy lepas ni okayh? selamat tinggal :'(
Thanks For Read My Blog ^__^

0 sayang echa:

Post a Comment

 
Blog Ini Hak Milik Eycha Evans