Saturday, 20 April 2013

Aku Kuat! Saya Kuat! I Kuat!

yes! aku kuat,aku bukan lemah tanpa cinta .. cuma tak mampu sendiri,berdiri tanpa dia ..
selagi tak dapat penganti selagi tu sedih,sebab teringat kan dia
tapi nak cari penganti memang sukar la nak buat
and mungkin tak ada penganti dia kot
bukan macam dia,sekejap je dah dapat penganti
biasa la lelaki kan,mana boleh hidup tanpa perempuan
*ececehh lagu kat blog aku ni sedih pulak*
macam ada kena mengena dengan hidup aku ..
cinta tu tak ada la indah mana pun,siapa cakap cinta tu indah?
cinta tu sakit,terluka,menangis,tersiksa .. yup sangat sakit .. *crying*
dah la malas nak tulis panjang panjang ..
mata aku pun dah berkaca nak nangis je rasa.. uolss layan jela 
video yang echa edit sendiri ni .. huhu .. ni lagu yang selalu echa dengar
bila putus cinta,meleleh air hidung bila dengar masa putus cinta 

Notes: outside :)
inside :( :'(

Thanks For Read My Blog ^__^

0 sayang echa:

Post a Comment

 
Blog Ini Hak Milik Eycha Evans