Tuesday, 30 August 2011

Cik Kacang

 
aii korang,esok raya dah,huhu tak sabar mau pakai baju kurung biru tu,biase la first time pakai baju raya colour sama dengan orang tersayang,eceh gedik beno la EE ny .. ok berbalik pada tajuk,Cik Kacang???siapa Cik Kacang tu???jeng jeng jeng,EE la Cik Kacang tu,adik EE yang gelar kan EE Cik Kacang,coz masa mengemas bilik tadi EE ada tanya kat adik adik EE Mr.Bean dalam bahasa melayu ape?dyeowang pon jawab la Encik Kacang,HAHA betul la tu .. then tak pasal pasal adik EE duk panggil EE Cik Kacang .. kebetulan lak EE terjadi sawan gedik lak duk terkinja kinja .. then adik EE cakap "kak cha,hang ny cam Encik Kacang la" grr bengang gila .. tapi tak apa la,kacang pun kacang la .. sweet gak tu,then dye tengok EE cam rilaks jewh terus dye cakap EE cam Encik Kacang Holiday(Mr Bean Holiday)cipan punya adik .. sedap sedap dye jewh nak kutuk orang .. :P


Thanks For Read My Blog ^__^

0 sayang echa:

Post a Comment

 
Blog Ini Hak Milik Eycha Evans