Wednesday 3 October 2012

who care?



click gambar diatas untuk gambar yang lagi jelas
hyep darling ku sekalian .. *lambai tangan* tadi tengah fikir fikir nak update apa kat belog ni tiba tiba nampak ada orang post natang tu kat cbox echa .. terus dapat ilham nak update ape haha,macam lawak je kan cara dia tegur orang .. ? sumpah echa rasa nak tergelak baca .. nak nasihat orang tapi mulut sendiri berbau taik .. lebih busuk dari taik *maybe* kesian budak tu .. apa nama dia?who care erk?choiii nama pun dah macam apa,penat mak pak dia fikir nak letak nama apa kat dia dulu .. dia boleh pulak letak nama who care,hello cik,encik,tuan,puan,dato,datin who care *dah macam dalam kad undangan perkahwinan lak* .. mulut tu jangan biadap sangat erk ..kau tau tak kau tersangat la HINA dari aku yang seksi ni .. aku seksi ada kacau hidup kau ke?dah tahu aku seksi buat apa buka blog aku?kenapa sibuk tenung picture aku sampai kau tau aku ni seksi?kalau kau perempuan la kan,kenapa nya?boyfriend or laki kau dah tergoda kat aku ke apa?kau bertudung erk?bagus nye perangai kau kan bertudung tapi mulut lebih jahat dari aku .. wehh wehh nak tegur tu biar beradab sikit erk .. bukan nya sebut "puki anjeng" semua tu .. kan manis kalau tulis macam ni "Assalamualaikum saudari,saudari ni manis la *puji biar orang sejuk hati bila membaca* tapi lebih manis bila saudari bertudung .. sejuk mata memandang,saya sebagai saudara seislam saya tak mahu saudara saya keneraka" ha kan sejuk sikit hati aku baca and baru la bertambah semangat aku nak bertudung,jadi wanita muslimah .. aku rasa kau ni tak ada life la Mr,Miss who care oitt .. ataupun kau gila kot tiba tiba cari pasal dengan aku .. ataupun kau ni musuh aku?cara kau tu macam dengki je dengan aku .. kau nampak aku seksi jyeahh itu yang kau nampak kan?yang kau tak nampak kau tak fikir lak?aku seksi tapi mulut aku tak jahat macam kau .. aku seksi tapi aku selalu bersedekah,aku seksi tapi aku selalu tengok ceramah ustaz azhar idrus dan ustaz ustaz lain juga,aku seksi tapi aku tak suka mengumpat orang,aku seksi tapi aku sembahyang,cuba kau duduk and berfikir sejenak .. apa kau dapat bila post macam tu kat cbox aku?nak sakit kan hati aku?seriously aku tak sakit hati pun dengan benda macam tu .. for your information Mr,Miss who care,aku tengah berusaha nak jadi lebih baik .. so tolong la support aku ye yang mulut celupar .. jangan tau nak mencaci and menghina je .. tak semua yang seksi tu dia nak seksi sampai bila bila .. tak semestinya seksi tu tak ada keinginan langsung nak bertudung,nak tutup aurat dengan sempurna .. satu je aku nak cakap,kita tak tahu hati manusia (orang lain) macam mana .. kita tak tahu apa yang dia fikir .. so kita tak ada hak nak cakap orang tu macam "perempuan tak ada maruah" bagai,Mr,Miss who care kau tak tengok ke kuliah Ustaz Azhar Idrus?ehh lupa,kau mana ada masa nak tengok kuliah Ustaz .. kau kan banyak habis kan masa dengan MEMBUAT dosa and membagi pahala dekat orang *dapat gak kat aku pahala free* Ustaz Azhar Idrus pun ada cakap nak menegur orang biar kena dengan apa yang nak ditegur .. kalau bab aurat,tegur bab aurat,kalau bab solat,tegur bab solat .. puki anjeng semua tu tak payah masuk kan dalam carta kayh .. pandai pandai la anjeng tu jaga puki dia .. :P
Thanks For Read My Blog ^__^

0 sayang echa:

Post a Comment

Tiny CD
 
Blog Ini Hak Milik Eycha Evans