Tuesday, 15 November 2011

sakit 4 in 1

hye korang,EE tak berapa sihat la .. EE sakit 4 in 1 .. hee EE dapat 4 sakit dalam 1 masa yang sama .. satu,EE sakit gusi,entah nape entah gusi EE ny bengkak .. sakit gila sampai tak ada selera nak makan .. kedua,EE sakit kerongkong batuk batuk sampai rasa pedih kat kerongkong .. ketiga EE sakit telinga,telinga ny rasa macam nak pekak pon ade gak .. boleh lak dapat 3 sakit tu dalam 1 masa .. ny rasa macam nak demam pulak .. badan rasa lemah jewh .. rasa seram sejuk .. kepala pun pening jewh ny .. adoiii tak tahan la tanggung penyakit banyak banyak macam ny ..  korang nak satu penyakit tak?kalau nak EE nak sedekah kat korang satu .. hee just kidding .. ermm mak suruh gy check kat klinik tapi EE tak suka la gy klinik,nanti mesti doktor bagi ubat .. okayh la tu jewh yang EE nak mengadu kat korang .. korang doa kan EE cepat sembuh dari semua penyakit ny kayh .. i love you all .. muahhhhxxx
NOTES:memandang kan sekarang cuaca tak menentu EE nak pesan kat korang supaya jaga kesihatan tu,kang demam lak kan .. :)

Thanks For Read My Blog ^__^

0 sayang echa:

Post a Comment

 
Blog Ini Hak Milik Eycha Evans