Wednesday, 30 November 2011

Bila Mau Kurus???

hye korang .. apa macam hari ny?ada baik ka? *cehh ayat nak ayat KL GANGSTER jewh* hurm cuba korang tengok EE ny,chubby kan?adoiii bila la nak langsing balik .. dah cuba nak diet tapi tak tahan la tengok mak EE masak sedap sedap sangat .. so terpaksa makan gak .. hehe :D , ade cara lain tak selain diet?nak gy sedut lemak tapi tak boleh,duit tak ada and sedut lemak tu kan dosa ..makan ubat diet?huarghhhh EE pantang makan ubat kang muntah setimba ..pening dah duk fikir,kakak EE cakap buat apa nak kurus kurus sangat .. kang tak cantik dah,akak EE cakap kalau keding sangat pun tak cantik cepat nampak tua katanya .. betul gak apa yang dye cakap tu,coz ada jiran EE tu kan yang sorang tu umur 55 yang sorang tu 31,korang tau tak yang umur 31 tu lagi nampak tua dari yang umur 55 .. coz yang umur 55 tahun tu gemok .. hmm tapi secara jujur nya EE cemburu tengok perempuan lain boleh pakai cantik cantik .. pakai apa pun cantik .. nak kata EE ny gemok sangat pun tak ada la .. cuma chubby jewh .. tapi EE cam dah hilang keyakinan nak bergaya .. so now kalau EE keluar EE just pakai simple simple jewh .. tapi EE still comel betul tak?hehehe lagi sekali EE perasan lawa .. lalalalalala ..(tak salah nak sedap kan hati sendiri kan?) okayh la jumpa di entry akan datang .. byebye ..
Thanks For Read My Blog ^__^

3 sayang echa:

NANA KEC!K said...

alaa ee. kurus2 bkn best pon. chubby la best ! :)

hanny said...

EE , Hf pun gemok gax .. lagy besh pakai simple .. darii bergaya yang tak tentu pasai ! simple better than nothing .. :) .. youu still cute walau pun gemukk !

Eycha Evans(EE) said...

NANA KECIK- hehe btl2 .. lmbt nmpk tua :)

hanny- btl 2 .. hehe xde la .. EE biase2 jewh ..

Post a Comment

 
Blog Ini Hak Milik Eycha Evans