Tuesday, 29 November 2011

Tips Hilangkan Jerawat Batu

Masalah jerawat ni sering menghantui diri sesetengah individu. Kebanyakannya dialami oleh golongan remaja lah. Masa ni jerawat memang tengah galak baru nak tumbuh. Kalau tak dijaga, dikhuatiri melarat plak nanti.
Tak dinafikan juga, orang dewasa pun ramai yang mengalami masalah ni. Sebenarnya, pelbagai cara dan petua yang boleh korang cuba dan amalkan. Ada yang memakan masa yang agak lama untuk sembuh dan begitulah sebaliknya. Ia bergantung kepada pelbagai faktor termasuklah cara hidup korang  sendiri.mesti malu kan nak hangout dengan kawn kawan korang dengan jerawat batu besar kedabak ..?

Jangan risau,EE ade penyelesaianya .. Kali ni EE nak tambah satu lagi TIPS. Sesuai untuk korang yang ada jerawat batu. Gunakan bawang putih jer. Jom kita tengok cara menghapuskannya. :) 

1. Ambil seulas bawang putih dan basuh dulu supaya bersih.

2. Titikkan dulu bawang putih tu dan sapukan pada tempat yang ditumbuhi jerawat batu.

3. Amalkan sehinggalah jerawat tu hilang. Mudah, kan?
 NOTES:abis la bawang putih mak korang lepas ny


Thanks For Read My Blog ^__^

3 sayang echa:

Myza Raihan ♥ said...

means titik tu air lepas kite basuh ek?

(JoJIe ) said...

beraper kali sehari??

Eycha Evans(EE) said...

Myza Raihan-air bawang putih 2 titik kan kat bahagian yang ditumbuhi jerawat,sapu kan biar beberapa minit baru cuci

(JoJIe)-2 kali sehari .. pagi and malam :)

Post a Comment

 
Blog Ini Hak Milik Eycha Evans