Friday, 7 October 2011

[GAMBAR]Orang Makan Orang

belum dikerat
 korang pernah makan orang utan tak?mesti la tak pernah kan .. tengok la dyeorang ny makan .. dyeorang buat macam makan ayam lak,sebenar nye banyak lagi picture nye .. tapi ny jewh yang EE dapat kongsi kan dengan korang,tak payah tengok banyak banyak la nanti korang mual lak tengok,lagi pon banyak yang ngeri .. betul kewh ade orang makan orang erk?cam tak caya jewh .. rasa nye dyeorang ny buat penyelidikan jewh kowt,tapi kenapa dyeorang ny buat dalam hutan?kenapa tak buat kat makmal yang disediakan?and kenapa ada picture dyeorang tengah masak orang tu?and kenapa ada picture mamat kat atas ny tengah makan?choiii entah entah mamat kat atas ny tengah makan bekalan dari umah dye .. #hikkhokk ..
Thanks For Read My Blog ^__^

3 sayang echa:

ihatethewayyoulie said...

wekkk ! nak muntah sumpah ta tahan , ! tade mende lain ke nak mn > HA !

fiQ'Ra said...

siannyaaaaaaaaaaaaa

Eycha Evans(EE) said...

ihatethewayyoulie-tw xpe,geli
fiQ'Ra-cian cian cian

Post a Comment

 
Blog Ini Hak Milik Eycha Evans