Wednesday, 12 October 2011

Nakkkk!!!! :'(





perghhhh EE memang teringin gila nak pakai brace atau nama melayu nye pendakap gigi .. tengok sekarang ny ramai gila pakai walaupun gigi dyeorang still cantik .. kira nye dah cam fesyen zaman sekarang la kan?hehe EE pon nak pakai la .. opss tapi EE pakai bukan untuk suka suka .. dah memang gigi EE tak elok pon .. ada terabur sikit .. err malu nye Photobuckettapi tak apa la kan,apa yang nak dimalu kan .. Nabi pernah brkata yang bunyi nye lebih kurang macam ni la ,manusia tak boleh mengubah ciptaan ALLAH S.W.T kecuali seorang isteri(nak suami nampak cantik) ataupun orang yang jadi bahan ejekan kawan .. kes EE ny boleh dikata kan bahan ejekan gak kot .. coz kalau EE cakap dyeorang asyik tengok lips EE jewh .. kewh dyeorang tengok sebab lips EE cam angelina jolie? Photobucket hehe apa apa pon InsyaALLAH tahun depan kalau ada rezeki EE Photobucket pakai la braces Photobucket
Thanks For Read My Blog ^__^

0 sayang echa:

Post a Comment

 
Blog Ini Hak Milik Eycha Evans