Sunday, 4 December 2011

Eycha Evans Digelar Ratu Contest

huii best nye digelar Ratu walaupun bukan ratu cantik,ratu contest pun ratu contest la .. hahahaha mampu ketawa jewh la bila EE digelar ratu contest .. siapa yang gelar EE macam tu?kawan facebook EE la,dye cakap camny "EE mulai hari ny saya gelar kan awak Ratu Contest tau" EE tanya dye nape nak gelar EE camtu plak?dye cakap coz EE kaki buat contest .. pastu contest EE selalu dapat sambutan lak tu .. dye cakap hadiah yang EE bagi terlalu besar,cam terlalu buang duit.. dye cakap dye tengok page orang lain bagi hadiah topup Rm30 jewh paling banyak .. aiyakkk EE ny membazir sangat kewh? kalau membazir takpe la lepas ny kalau EE buat contest lagi EE bagi hadiah sikit dah la erk .. hehe EE memang suka boros tak tentu pasal kowt .. okayh la nak buat banner untuk contest lepas ny lak *tak abis abis dengan contest* suka hati laa.. kbaiii
Thanks For Read My Blog ^__^

0 sayang echa:

Post a Comment

 
Blog Ini Hak Milik Eycha Evans