Monday, 5 December 2011

Kenapa Jadi Macam Ni?

terkejut beruk EE masa EE dapat berita adik Khairul Fahmi Che Mat meninggal,ermm Al-Fatihah untuk arwah .. lagi sekali EE terkejut beruk bila EE tengok cermin mata EE dua dua belah jadi merah .. lebih kurang macam picture kat atas tu la .. aduh pelik nye,kenapa jadi macam ny erk?nak cakap sakit,tak ada la pulak .. rasa normal jewh .. tak kan sebab EE tak tidur kowt ..YaALLAH yaTuhan ku,jauh kan la aku dari segala penyakit yang merbahaya .. aduh risau risau risau .. dah la takut nak gy hospital lak tu .. aduh macam mana ny .. :'(
Thanks For Read My Blog ^__^

0 sayang echa:

Post a Comment

 
Blog Ini Hak Milik Eycha Evans