Friday, 16 December 2011

#wordless friday

 tiada lagi kah makluk ALLAH bernama wanita di dunia ini?kenapa harus mengahwini sesama jenis?
NOTES:ALLAH S.W.T mencipta Hawa untuk Adam,dan ALLAH juga mencipta Adam untuk Hawa ..

Thanks For Read My Blog ^__^

16 sayang echa:

Anis Syazwani said...

Err. Macam takde perempuan pulak dkt dunia ni -..- Lelaki sama lelaki jugak dia nak khwin. Gila kesian.

Eycha Evans(EE) said...

Anis Syazwani- tu la,maybe ade la 2 kisah silam dye dgn girl kowt .. xpn owg ptih ny dh bg duit bnyk sngt kowt kt dye ..

Anis Syazwani said...

EE- Tapi.. dorang bukan dapat anak pun n.n Hahaha. Habis duit je buat majlis kahwin sesama jenis.

HUDAJMAL said...

teruk nya kan ? kat twitter tak abes2 diorg ckp sal mamat sengal ni. haha

Eycha Evans(EE) said...

huhu tw xpe .. owg kawin nk elak dri malukan zina,and untk dpat kan zuriat .. aduhh owg zaman skg

TiraPengemis said...

dah murtad laki tue...

Nur Aischa said...

ee mcm apa tah, bengang pulak tgk. sronok sgt lah tu mereka. hm :(

Nizam Ijam said...

ooooiii... geli la den..haha

QaSeH wAnnIeY said...

tah pape tah kawen ng same jenis. mcm dia xde ja ap laki tu ada.

Nur Kiasatina ^_^ said...

Hey there. Nice entry . Dah follow awkk.. :) Kalau sudi follow la jgk. Hee :) . http://rock-secretonlinegurlzz.blogspot.com/

by shahamri.com [SA] said...

Hai dan salam kenalan from shah ye...ni blog shah www.shahamri.com..entri ni mmg best la! :) Shah datang ni pun sebab nak kongsikan Tutorial Tingkatkan Earning Churp-Churp Dengan Cepat!...Tutorial ye bukan tips :) so kalau berminat sila la baca ye :)

p/s: kalau yg belum join churp-churp boleh join di sini..masyuk! --> ++KLIK SINI UNTUK JOIN++

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

omaiiii! sedih kan? mcm takde yg lain.

Emah said...

dunia akhir zaman..

Anak Munsyi said...

Eee gila kot >,< Werkk geli lah . Btw fyqa dtg usya blog EE :)

Prince of Noob said...

Biasalah tu gay... tanda2 akhir zaman

Eycha Evans(EE) said...

Semoga kita sentiasa berada diatas landasan yang benar,semoga tak terpesong . .

Post a Comment

 
Blog Ini Hak Milik Eycha Evans