Saturday, 10 December 2011

Rantai Burung Hantu HARAM????


atototottt cantik nye rantai burung hantu tu kan .. ramai dah pakai rantai burung hantu ni ..

 orang kata -
-"kau pakai ni , fesyen baru rugi kalau tak pakai"
-"tengok ni loket gamba 'BURUNG HANTU' ni , aku nampak dalam tumblr hari tu comel sangat sangat jom kita beli


tapi korang tahu tak yang rantai ni haram dipakai oleh orang yang beragama ISLAM?tak tahu?nak tahu sebab apa tak boleh pakai?jom layan gambar gambar kat bawah ni dulu ..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



 [KALAU ANDA PERNAH LIHAT SIMBOL ATAU APA JUA BERKAITAN DENGAN INI , DIHARAP ANDA DAPAT JAUHKAN DIRI DARI MEREKA ]

Bersusah payah RASULULAH S.A.W , berhijrah , untuk menyebarkan islam , mahu manusia ini selamat , mahu umat-nya hidup senang di dunia dan di akhirat tapi kita? apa kita buat? menjatuhkan maruah agama , sanggup murtad , sanggup bergadai maruah diri , bangsa dan agama.

tahukah anda mereka(pemuja dajal) tersenyum melihat kamu semua bangga dengan loket burung hantu itu , bagi mereka(pemuja dajal) burung hantu sebagai simbol ritual mereka , 

MAJORITI perempuan di negara kita memakai loket ni ketika bersiar-siar dan yang paling menyedihkan mereka memakai loket ini besertakan tudung , dan sudah teranglah mereka ini ISLAM , 

Maka kita kena hindar benda ni dari terus berluasa , kita kena peka !
wahai kaum Adam wahai kaum Hawa bangkit ! kita kena bertindak , kita kena halang semua ini.

Kita PERLU saling menasihati antara satu sama lain , kita kena PEKA , sebelum kita beli kita tengok dulu fikir dulu. takut kita tersalah beli , Mereka suka sahaja kerana rancangan mereka berjaya.

YaALLAH nasib baik EE tak beli lagi rantai ni,nasib la masa EE nak beli tu tiba tiba tak bawa duit .. mungkin itu petunjuk ALLAH supaya EE tak beli rantai tu .. Alhamdulillah,terima kasih ALLAH .. pada awek awek yang tengah bangga pakai rantai tu cepat cepat la buang rantai tu .. ohh ya kalau korang nak tahu lebih mengenai "Rantai Burung Hantu" ni korang klik >Sini<  banyak lagi info pasal rantai ni kat situ (EE copy paste entry ni dari blog tu :) )
NOTES:wake up girls buka mata dan minda,kita ISLAM .. tepuk dada tanya selera ..

Thanks For Read My Blog ^__^

1 sayang echa:

Atiey-Demok said...

thanx bab bgi twu..sya ktggalan bwu jew twu..hihiihih

Post a Comment

 
Blog Ini Hak Milik Eycha Evans