Thursday, 1 December 2011

Tips Memenangi Hati Bekas Kekasih

setiap percintaan pasti ada perpisahan,ada perpisahan yang amat menyiksa kan kita,kerana kita terlalu sayang kekasih kita tu .. kadang kadang kita merayu tapi si dia tidak mengendah kan kerana si dia terlalu ego .. nak dapatkan ex boyfriend korang balik ? cube try cara nie.. ~

1. BERHENTI ‘MENGEJAR’ SI DIA.
Jika anda benar-benar inginkan dia kembali, inilah cara yang terbaik. Jika anda fikirkan dengan cara menelefon si dia setiap hari memujuk rayu untuk kembali bersama dengan, meninggalkan sms atau e-mail yang penuh dengan pengharapan supaya dia kembali bersama anda akan membuatkan dia kembali, anda silap! Malahan ini akan membuatkan dia semakin benci dengan anda.

2. BERHENTI MENJADI STALKER
Berhentilah daripada terus mengintip si dia… Cuba anda bayangkan, jika anda berada pada situasi dia, apa yang akan anda fikir tentang ex anda yang sering mengintip anda? Sudah tentu anda akan rasa rimas dan fikir dia seorang yang gila dan berbahaya!

3. ELAKKAN KEMURUNGAN
Jika anda rasa dengan cara menyeksa diri sendiri seolah-olah tiada lagi makna untuk hidup, tidak mahu bersosial, duduk terperap saja dirumah dan sering menangis mampu membuatkan si dia berasa simpati dan serba salah, anda silap. Dia juga mempunyai hidup dia sendiri dan jika dia ingin kembali dengan anda semata-mata untuk menjaga hati anda, adakah itu dinamakan cinta? Gunakan cara yang lebih baik untuk kembali bersama.

4. PERBAIKI DIRI ANDA
Cuba fikirkan kembali kenapa hubungan anda terputus. Mungkin kerana perangai anda sendiri yang tidak menghargai dia dengan baik. Jadi, belajarlah untuk menjadi seseorang yang lebih baik. Belajar menjadi seseorang yang mampu menghargai diri seseorang. Berhenti menyalahkan diri dia kerana anda kena faham, anda tidak boleh mengubah seseorang anda tetapi anda boleh mengubah diri anda dan apabila anda berubah, seseorang itu juga akan berubah.

5. KEKAL BERINTERAKSI
Berpisah bukan bermakna tidak boleh bertegur sapa. Anggaplah dia sebagai kawan walaupun hakikatnya anda rindukan saat-saat bersama. Gunakan sms, facebook dan sebagai platform untuk kekal berhubung. Elakkan berbual tentang hubungan yang lepas. Siapa tahu, si dia akan teringat kembali saat manis bersama dan akan kembali terima anda.

6. BUAT PERUBAHAN
Jika sebelum ini anda tidak mementingkan penampilan, mulalah jaga penampilan anda. Tunjukkan kepada si dia yang anda mampu menjadi lebih baik selepas anda berpisah. Mungkin ada orang lain yang akan jatuh hati terhadap penampilan anda.

7. BIARKAN DIA YANG MENGEJAR ANDA
Jika anda yang meminta perpisahan, andalah yang perlu memberitahu kepada dia bahawa anda inginkan kembali perhubungan anda. Tetapi jika si dia yang meninggalkan anda, biarkan dia yang meminta untuk kembali bersama. Dengan cara itu, dia akan lebih menghargai anda setelah kembali bersama.
NOTES: EE pun tengah mengamal kan tips ny .. and hampir berjaya dah :)

Thanks For Read My Blog ^__^

12 sayang echa:

wan faiqah said...

: Saya pun tengah mengamalkan tips ini, hampir-hampir berjaya, tapi saya dah ada orang lain, aduss, i got a problem lah sis :(

e_OnE said...

thanks for tips,sye akan mngamalkan tips ni....^_^

ejoy said...

serius ker

Becky said...

Hidup saya kembali ! Selepas 8 tahun berkahwin, suami saya meninggalkan saya dan meninggalkan saya dengan tiga anak-anak kita . Saya merasakan seperti hidup saya adalah kira-kira untuk menamatkan , dan telah jatuh selain. Saya dihubungi Dr OKORO LOVE Eja dan selepas saya menjelaskan masalah saya, Dalam masa 3 hari suami saya datang kembali kepada kami dan tunjukkan kepada saya dan anak-anak cinta saya banyak dan memohon maaf untuk semua kesakitan dia telah membawa kepada keluarga. Kami diselesaikan isu-isu kami, dan kami lebih bahagia lebih berbanding sebelum ini Dr OKORO anda adalah ejaan kastor terbaik. Saya benar-benar menghargai ejaan cinta anda dibuang untuk saya untuk mendapatkan lelaki itu kembali ke hidup saya saya akan menyimpan berkongsi lebih testimoni kepada orang ramai mengenai kerja baik anda. Terima kasih sekali lagi Dr OKORO . Anda juga boleh menghubungi Dr OKORO melalui alamat e-mel: dr.okorospelltemple01@gmail.com sekiranya anda mempunyai apa-apa masalah anda boleh menghubungi orang ini untuk membantu beliau sentiasa ada di kuil untuk membantu anda menyelesaikan masalah anda Hubungi E-mel ialah: dr . okorospelltemple01@gmail.com HUBUNGI HIM TODAY VIA INI ALAMAT EMAIL : dr.okorospelltemple01@gmail.com SEBAGAI KUASA NYA ADALAH YANG TEGUH DAN SANGAT BERKESAN DAN TIDAK MEMPUNYAI kESAN BAD sebaliknya ia MEMPUNYAI KEPUTUSAN SANGAT BAIK SELEPAS Pemilihan Pelakon Eja .

NOMBOR Dr OKORO : +2348053209149
Hubungi Dr OKORO Via email: dr.okorospelltemple01@gmail.com

mohd rona said...

Hai admin blogger,.saya ada masalah pasangan saya ni ada org baru so skg dia minta waktu utk bfikir siapa yg dia nak pilih sama ada saya atau org baru tu..saya dgn dia da 3thun dia dgn org baru tu bru 3 minggu..apa pndapat admin?

Nellton Nellt said...

Sy cuba dengan tips ini....

Nellton Nellt said...

Sy cuba dengan tips ini....

Unknown said...

saye rasa nak move on jelaa.takda chance juga

norfaiza said...

apa sy perlu buat...sy dan teman lelaki dlm keadaan xbaik skung...everything is ok smpi dia dpt tau dia sakit dan dia stress dgn keadaan tu...dia mndiamkn diri..mnjauhkn diri...n mrh2 sy bile sy cube bg nasihat..sbb dia rsa hidup dia dh lost sbb sakit tu so dia xnk ade ape2 komitmen dgn sesape...dia slalu ckp...hbgn ni mgkin xblh pegi jauh...dia stress dgn keadaan diri dia...bg sy..sy xde mslh mngenai sakit dia..sakit blh mkn ubt..blh ikthiar sama2..i don't mind..sma2 usaha...tp dia pkir dia xnk komitmen ape2...nk fokus keje n fmly dia je...mmg sy sntiasa wassap dia..dia xrply pn...tp sy tetap wassap dia..sy nk dia tau sy sntiasa ade tuk dia...tp hati dia msih blum lembut..sy takut kalo sy biar xwassap dia..nnt dia pkir sy dh xhiraukn dia..tp sy risau jgk kalo sy wassap dia tu wat kn dia rimas...sy jd xtau ape yg dia pkir sking..dia dh xnk share ape2 dgn sy..

Cara Margan said...

Hello Nama saya Cara, dan saya sangat gembira untuk posting di blog ini pada bagaimana caster ejaan hebat membantu saya dalam membawa kembali cinta dalam hidup saya. Saya tahu ada ramai wanita seperti saya di luar sana yang telah berbuat demikian banyak mempunyai belakang Suami mereka, saya di sini untuk memberitahu anda semua untuk mencari tiada lagi kerana jawapan yang tepat di sini. Saya percaya jika ada sehingga lima casters ejaan seperti Dr Obo di dunia ini, dunia akan menjadi tempat yang lebih baik kerana dia juga membantu dengan kejayaan kewangan, Sucess dalam kehidupan, cinta spells.with Dr Obo Aku berkata kepadamu masalah anda diselesaikan sudah. Suami saya dan saya telah dikhaskan untuk 3 TAHUN selepas tempoh yang panjang perkahwinan kami dan saya couldn`t menanggung hidup tanpa dia, saya telah mencuba segala-galanya untuk menerimanya semula tetapi tiada apa-apa kerja sehingga saya melihat banyak testimoni tentang caster ejaan dipanggil Dr Obo dan betapa besarnya pekerjaan-Nya. Saya menghubunginya melalui e-mel (ultimatespellcaster0@gmail.com) dengan segera dan ikut langkah yang dia bertanya dan dalam 5 hari akan datang kekasih saya memanggil saya dan tidak sabar-sabar untuk mengampunkan aku dan bahawa dia ingin tidak lebih daripada untuk mempunyai saya dalam tangannya selama-lamanya . Saya penuh kegembiraan dan kebahagiaan yang saya dapati Dr Obo, saya berharap anda semua di sini akan mencari kesaksian ini saya dan mendapatkan suami anda atau orang tersayang kembali, terima kasih ... menghubunginya e-mel: ultimatespellcaster0@gmail.com

dr wahab faruk said...

Adakah anda bosan dengan kekecewaan, adakah anda dapat begitu banyak memandang rendah yang anda rasa

hidup tidak bernilai hidup, kemudian bertemu Dr Wahab Faruk spellhome mana anda boleh mendapatkan

penyelesaian kepada semua masalah anda yang membuat anda merasa hidup tidak bernilai hidup.

Adakah anda ingin menjadi kaya, terkenal, mahu kemakmuran dalam perniagaan anda,

mahu bekas anda kembali kepada anda, atau anda mempunyai masalah menghampiri seorang wanita,

mahu menang pertaruhan, mahu melihat penglihatan, anda perlu promosi di tempat kerja anda,

mahu membuat wang tanpa tekanan anda memerlukan penyembuhan untuk semua jenis penyakit dan banyak

banyak lagi.

hubungi Dr Wahab Faruk sekarang dengan pemesejan saya dan masalah anda

akan dapat diselesaikan. CONTACT US ON (drwahabfarukspellhome@gmail.com)

Aahil Baadi said...

Nama saya Camelia dari Amerika Syarikat Saya mempunyai bukti bagi memberi kira-kira caster ejaan yang besar (Dr.Ogbe). Saya pernah seorang wanita yang tidak pernah mempunyai terima kasih kanak-kanak untuk Dr.Ogbe satu-satunya lelaki yang boleh membantu anda dengan apa-apa masalah yang anda hadapi dalam kehidupan. Saya telah berkahwin dengan seorang lelaki yang baik dan indah, dan kami telah berkahwin selama 11 tahun tanpa isu, saya dan suami saya perlu meletakkan kesalahan ke atas diri kita sendiri. Selepas 1 tahun saya melihat kawan lama yang sangat baik saya dan saya berkongsi masalah saya dengan dia dan dia memberitahu saya tentang caster ejaan dipanggil dia tahu, saya tidak pernah percaya pada semua tetapi dia memberitahu saya bahawa dia adalah satu-satunya penyelesaian, saya memberitahunya saya tidak berminat dan saya tidak akan melakukan perkara sedemikian. 3 bulan datang dan keluarga tidak mempunyai pilihan dan mereka membuat keputusan suami saya mendapat satu lagi isteri yang sanggup menerimanya cucu, saya juga mengambil keputusan untuk tidak diketepikan jadi saya hubungi caster ejaan pada e-mel (theangelsofsolution@gmail.com). Saya mendapat jawapan dari dia dan saya menjelaskan segala sesuatu kepada-Nya, Ia mengatakan kepadaku segala yang perlu saya lakukan dan memberikan saya jaminan bahawa saya akan mendapat kebahagiaan saya. Dia membikin bagi saya dan bertanya kepada saya untuk berkasih sayang dengan suami saya dan saya lakukan dan selepas 1 bulan i mendapat tanda-tanda dan ketika saya menghubungi seorang doktor keluarga beliau memberitahu saya i mengandung .. Terima kasih kepada lelaki yang baik dan hebat ini Dr.Ogbe untuk kerja-kerja yang baik dan saya mengesyorkan beliau t semua orang di luar sana. Beliau tidak mempunyai lain seperti dia nasihat saya kepada semua kawan-kawan saya yang melalui apa-apa masalah seperti:

Jika anda sedang melepasi sebarang masalah seperti,

(1) Jika anda mahu bekas anda kembali.
(2) Jika anda sentiasa mempunyai mimpi buruk.
(3) Anda mahu untuk dinaikkan pangkat di pejabat anda.
(4) Anda mahu wanita / lelaki untuk mematuhi kata-kata anda.
(5) Jika anda mahu kanak-kanak.
(6) Anda mahu menjadi kaya e.t.c.

Dr.Ogbe anda benar-benar jawapan kepada semua masalah dengan powers.You anda boleh menghubungi beliau di e-mel beliau theangelsofsolution@gmail.com dan mendapat permintaan anda ..

Post a Comment

 
Blog Ini Hak Milik Eycha Evans