Thursday 1 December 2011

Tips Memenangi Hati Bekas Kekasih

setiap percintaan pasti ada perpisahan,ada perpisahan yang amat menyiksa kan kita,kerana kita terlalu sayang kekasih kita tu .. kadang kadang kita merayu tapi si dia tidak mengendah kan kerana si dia terlalu ego .. nak dapatkan ex boyfriend korang balik ? cube try cara nie.. ~

1. BERHENTI ‘MENGEJAR’ SI DIA.
Jika anda benar-benar inginkan dia kembali, inilah cara yang terbaik. Jika anda fikirkan dengan cara menelefon si dia setiap hari memujuk rayu untuk kembali bersama dengan, meninggalkan sms atau e-mail yang penuh dengan pengharapan supaya dia kembali bersama anda akan membuatkan dia kembali, anda silap! Malahan ini akan membuatkan dia semakin benci dengan anda.

2. BERHENTI MENJADI STALKER
Berhentilah daripada terus mengintip si dia… Cuba anda bayangkan, jika anda berada pada situasi dia, apa yang akan anda fikir tentang ex anda yang sering mengintip anda? Sudah tentu anda akan rasa rimas dan fikir dia seorang yang gila dan berbahaya!

3. ELAKKAN KEMURUNGAN
Jika anda rasa dengan cara menyeksa diri sendiri seolah-olah tiada lagi makna untuk hidup, tidak mahu bersosial, duduk terperap saja dirumah dan sering menangis mampu membuatkan si dia berasa simpati dan serba salah, anda silap. Dia juga mempunyai hidup dia sendiri dan jika dia ingin kembali dengan anda semata-mata untuk menjaga hati anda, adakah itu dinamakan cinta? Gunakan cara yang lebih baik untuk kembali bersama.

4. PERBAIKI DIRI ANDA
Cuba fikirkan kembali kenapa hubungan anda terputus. Mungkin kerana perangai anda sendiri yang tidak menghargai dia dengan baik. Jadi, belajarlah untuk menjadi seseorang yang lebih baik. Belajar menjadi seseorang yang mampu menghargai diri seseorang. Berhenti menyalahkan diri dia kerana anda kena faham, anda tidak boleh mengubah seseorang anda tetapi anda boleh mengubah diri anda dan apabila anda berubah, seseorang itu juga akan berubah.

5. KEKAL BERINTERAKSI
Berpisah bukan bermakna tidak boleh bertegur sapa. Anggaplah dia sebagai kawan walaupun hakikatnya anda rindukan saat-saat bersama. Gunakan sms, facebook dan sebagai platform untuk kekal berhubung. Elakkan berbual tentang hubungan yang lepas. Siapa tahu, si dia akan teringat kembali saat manis bersama dan akan kembali terima anda.

6. BUAT PERUBAHAN
Jika sebelum ini anda tidak mementingkan penampilan, mulalah jaga penampilan anda. Tunjukkan kepada si dia yang anda mampu menjadi lebih baik selepas anda berpisah. Mungkin ada orang lain yang akan jatuh hati terhadap penampilan anda.

7. BIARKAN DIA YANG MENGEJAR ANDA
Jika anda yang meminta perpisahan, andalah yang perlu memberitahu kepada dia bahawa anda inginkan kembali perhubungan anda. Tetapi jika si dia yang meninggalkan anda, biarkan dia yang meminta untuk kembali bersama. Dengan cara itu, dia akan lebih menghargai anda setelah kembali bersama.
NOTES: EE pun tengah mengamal kan tips ny .. and hampir berjaya dah :)

Thanks For Read My Blog ^__^

42 sayang echa:

Wan Faiqah said...

: Saya pun tengah mengamalkan tips ini, hampir-hampir berjaya, tapi saya dah ada orang lain, aduss, i got a problem lah sis :(

e_OnE said...

thanks for tips,sye akan mngamalkan tips ni....^_^

ejoy said...

serius ker

Unknown said...

Hai admin blogger,.saya ada masalah pasangan saya ni ada org baru so skg dia minta waktu utk bfikir siapa yg dia nak pilih sama ada saya atau org baru tu..saya dgn dia da 3thun dia dgn org baru tu bru 3 minggu..apa pndapat admin?

Unknown said...

Sy cuba dengan tips ini....

Unknown said...

Sy cuba dengan tips ini....

Unknown said...

saye rasa nak move on jelaa.takda chance juga

norfaiza said...

apa sy perlu buat...sy dan teman lelaki dlm keadaan xbaik skung...everything is ok smpi dia dpt tau dia sakit dan dia stress dgn keadaan tu...dia mndiamkn diri..mnjauhkn diri...n mrh2 sy bile sy cube bg nasihat..sbb dia rsa hidup dia dh lost sbb sakit tu so dia xnk ade ape2 komitmen dgn sesape...dia slalu ckp...hbgn ni mgkin xblh pegi jauh...dia stress dgn keadaan diri dia...bg sy..sy xde mslh mngenai sakit dia..sakit blh mkn ubt..blh ikthiar sama2..i don't mind..sma2 usaha...tp dia pkir dia xnk komitmen ape2...nk fokus keje n fmly dia je...mmg sy sntiasa wassap dia..dia xrply pn...tp sy tetap wassap dia..sy nk dia tau sy sntiasa ade tuk dia...tp hati dia msih blum lembut..sy takut kalo sy biar xwassap dia..nnt dia pkir sy dh xhiraukn dia..tp sy risau jgk kalo sy wassap dia tu wat kn dia rimas...sy jd xtau ape yg dia pkir sking..dia dh xnk share ape2 dgn sy..

Unknown said...

Hello Nama saya Cara, dan saya sangat gembira untuk posting di blog ini pada bagaimana caster ejaan hebat membantu saya dalam membawa kembali cinta dalam hidup saya. Saya tahu ada ramai wanita seperti saya di luar sana yang telah berbuat demikian banyak mempunyai belakang Suami mereka, saya di sini untuk memberitahu anda semua untuk mencari tiada lagi kerana jawapan yang tepat di sini. Saya percaya jika ada sehingga lima casters ejaan seperti Dr Obo di dunia ini, dunia akan menjadi tempat yang lebih baik kerana dia juga membantu dengan kejayaan kewangan, Sucess dalam kehidupan, cinta spells.with Dr Obo Aku berkata kepadamu masalah anda diselesaikan sudah. Suami saya dan saya telah dikhaskan untuk 3 TAHUN selepas tempoh yang panjang perkahwinan kami dan saya couldn`t menanggung hidup tanpa dia, saya telah mencuba segala-galanya untuk menerimanya semula tetapi tiada apa-apa kerja sehingga saya melihat banyak testimoni tentang caster ejaan dipanggil Dr Obo dan betapa besarnya pekerjaan-Nya. Saya menghubunginya melalui e-mel (ultimatespellcaster0@gmail.com) dengan segera dan ikut langkah yang dia bertanya dan dalam 5 hari akan datang kekasih saya memanggil saya dan tidak sabar-sabar untuk mengampunkan aku dan bahawa dia ingin tidak lebih daripada untuk mempunyai saya dalam tangannya selama-lamanya . Saya penuh kegembiraan dan kebahagiaan yang saya dapati Dr Obo, saya berharap anda semua di sini akan mencari kesaksian ini saya dan mendapatkan suami anda atau orang tersayang kembali, terima kasih ... menghubunginya e-mel: ultimatespellcaster0@gmail.com

dr wahab faruk said...

Adakah anda bosan dengan kekecewaan, adakah anda dapat begitu banyak memandang rendah yang anda rasa

hidup tidak bernilai hidup, kemudian bertemu Dr Wahab Faruk spellhome mana anda boleh mendapatkan

penyelesaian kepada semua masalah anda yang membuat anda merasa hidup tidak bernilai hidup.

Adakah anda ingin menjadi kaya, terkenal, mahu kemakmuran dalam perniagaan anda,

mahu bekas anda kembali kepada anda, atau anda mempunyai masalah menghampiri seorang wanita,

mahu menang pertaruhan, mahu melihat penglihatan, anda perlu promosi di tempat kerja anda,

mahu membuat wang tanpa tekanan anda memerlukan penyembuhan untuk semua jenis penyakit dan banyak

banyak lagi.

hubungi Dr Wahab Faruk sekarang dengan pemesejan saya dan masalah anda

akan dapat diselesaikan. CONTACT US ON (drwahabfarukspellhome@gmail.com)

Tyron Snel said...

Nama saya Camelia dari Amerika Syarikat Saya mempunyai bukti bagi memberi kira-kira caster ejaan yang besar (Dr.Ogbe). Saya pernah seorang wanita yang tidak pernah mempunyai terima kasih kanak-kanak untuk Dr.Ogbe satu-satunya lelaki yang boleh membantu anda dengan apa-apa masalah yang anda hadapi dalam kehidupan. Saya telah berkahwin dengan seorang lelaki yang baik dan indah, dan kami telah berkahwin selama 11 tahun tanpa isu, saya dan suami saya perlu meletakkan kesalahan ke atas diri kita sendiri. Selepas 1 tahun saya melihat kawan lama yang sangat baik saya dan saya berkongsi masalah saya dengan dia dan dia memberitahu saya tentang caster ejaan dipanggil dia tahu, saya tidak pernah percaya pada semua tetapi dia memberitahu saya bahawa dia adalah satu-satunya penyelesaian, saya memberitahunya saya tidak berminat dan saya tidak akan melakukan perkara sedemikian. 3 bulan datang dan keluarga tidak mempunyai pilihan dan mereka membuat keputusan suami saya mendapat satu lagi isteri yang sanggup menerimanya cucu, saya juga mengambil keputusan untuk tidak diketepikan jadi saya hubungi caster ejaan pada e-mel (theangelsofsolution@gmail.com). Saya mendapat jawapan dari dia dan saya menjelaskan segala sesuatu kepada-Nya, Ia mengatakan kepadaku segala yang perlu saya lakukan dan memberikan saya jaminan bahawa saya akan mendapat kebahagiaan saya. Dia membikin bagi saya dan bertanya kepada saya untuk berkasih sayang dengan suami saya dan saya lakukan dan selepas 1 bulan i mendapat tanda-tanda dan ketika saya menghubungi seorang doktor keluarga beliau memberitahu saya i mengandung .. Terima kasih kepada lelaki yang baik dan hebat ini Dr.Ogbe untuk kerja-kerja yang baik dan saya mengesyorkan beliau t semua orang di luar sana. Beliau tidak mempunyai lain seperti dia nasihat saya kepada semua kawan-kawan saya yang melalui apa-apa masalah seperti:

Jika anda sedang melepasi sebarang masalah seperti,

(1) Jika anda mahu bekas anda kembali.
(2) Jika anda sentiasa mempunyai mimpi buruk.
(3) Anda mahu untuk dinaikkan pangkat di pejabat anda.
(4) Anda mahu wanita / lelaki untuk mematuhi kata-kata anda.
(5) Jika anda mahu kanak-kanak.
(6) Anda mahu menjadi kaya e.t.c.

Dr.Ogbe anda benar-benar jawapan kepada semua masalah dengan powers.You anda boleh menghubungi beliau di e-mel beliau theangelsofsolution@gmail.com dan mendapat permintaan anda ..

Fedelia said...

Kalo sya nak bwa dia berjumpa bole tak ? hehe

Fedelia said...

Kalo sya nak bwa dia berjumpa bole tak ? hehe

Unknown said...

Kehidupan adalah baik apabila anda mempunyai kasih sayang anda di sekeliling anda, saya katakan ini kerana apabila saya mempunyai masalah dengan kekasih saya saya tidak pernah melihat kehidupan sebagai perkara yang baik tetapi terima kasih kepada Dr. AGBAZARA dari TEMPLE AGBAZARA, kerana membantu saya membuang ejaan yang membawa kekasih saya kembali kepada saya dalam tempoh 48 jam. Suami saya meninggalkan saya untuk wanita lain selepas 7 tahun perkahwinan, tetapi Dr.AGBAZARA membantu saya membuang mantra yang membawa dia kembali kepada saya dalam masa 48 jam. Saya tidak akan memberitahu anda lebih banyak maklumat mengenai diri saya, tetapi saya hanya akan menasihatkan mereka yang mempunyai masalah di sana hubungan atau perkahwinan untuk menghubungi TEMPLE Dr.AGBAZARA menerusi butiran ini melalui;
( agbazara@gmail.com ) atau hubungi beliau di Whatsapp: +2348104102662

Unknown said...

Kehidupan adalah baik apabila anda mempunyai kasih sayang anda di sekeliling anda, saya katakan ini kerana apabila saya mempunyai masalah dengan kekasih saya saya tidak pernah melihat kehidupan sebagai perkara yang baik tetapi terima kasih kepada Dr. AGBAZARA dari TEMPLE AGBAZARA, kerana membantu saya membuang ejaan yang membawa kekasih saya kembali kepada saya dalam tempoh 48 jam. Suami saya meninggalkan saya untuk wanita lain selepas 7 tahun perkahwinan, tetapi Dr.AGBAZARA membantu saya membuang mantra yang membawa dia kembali kepada saya dalam masa 48 jam. Saya tidak akan memberitahu anda lebih banyak maklumat mengenai diri saya, tetapi saya hanya akan menasihatkan mereka yang mempunyai masalah di sana hubungan atau perkahwinan untuk menghubungi TEMPLE Dr.AGBAZARA menerusi butiran ini melalui;
( agbazara@gmail.com ) atau hubungi beliau di Whatsapp: +2348104102662

Unknown said...

Kehidupan adalah baik apabila anda mempunyai kasih sayang anda di sekeliling anda, saya katakan ini kerana apabila saya mempunyai masalah dengan kekasih saya saya tidak pernah melihat kehidupan sebagai perkara yang baik tetapi terima kasih kepada Dr. AGBAZARA dari TEMPLE AGBAZARA, kerana membantu saya membuang ejaan yang membawa kekasih saya kembali kepada saya dalam tempoh 48 jam. Suami saya meninggalkan saya untuk wanita lain selepas 7 tahun perkahwinan, tetapi Dr.AGBAZARA membantu saya membuang mantra yang membawa dia kembali kepada saya dalam masa 48 jam. Saya tidak akan memberitahu anda lebih banyak maklumat mengenai diri saya, tetapi saya hanya akan menasihatkan mereka yang mempunyai masalah di sana hubungan atau perkahwinan untuk menghubungi TEMPLE Dr.AGBAZARA menerusi butiran ini melalui;
( agbazara@gmail.com ) atau hubungi beliau di Whatsapp: +2348104102662

Unknown said...

MEMAKANKAN BAGAIMANA MENDAPATKAN SUAMI EX ATAU KEMAHIRAN EKAT? RAHARI LEBIH LANJUT DI SINI ADALAH PELUANG ANDA ANDA EMAIL YAKAYATEMPLE@GMAIL.COM ATAU PANGGIL +2347050270227 Saya GOT MINYAK DENGAN SPELL LOVE SANGAT KUASA.

Pregnancy said...

Adakah anda sangat tertanya-tanya, "Bagaimana untuk mendapatkan kembali suami saya?" selepas banyak masa berlalu tanpa suami anda kembali kepada anda? Sekarang anda terjebak dalam keadaan yang sangat terdesak, kerana minda anda terasa lelah, sementara tubuh anda sanggup pergi sejauh mana untuk mendapatkan kembali suami anda mengapa tidak menghubungi ejaan Dr.Yakaya yang e-melnya: Yakayatemple@gmail.com atau tambah dia di WhatsApp +2347050270227 dan dapatkan suami anda kembali dalam masa 24 jam

Monica said...

Hai pandangan yang anda tahu ada mantra untuk memenangi cinta kembali dari bekas. Saya sudah melakukannya. Saya suka membaca tentang hubungan dan cara membuatnya berfungsi, bagaimana untuk memperbaiki hubungan, dan bagaimana untuk menjaga kehidupan percikan api, walaupun cara bercakap dengan mereka cara tertentu untuk membuat mereka berfikir cara yang berbeza tentang keadaan dan anda. Jika anda memerlukan nasihat atau mahu memenangi semula bekas anda, cubalah ini: augusmimi789@gmail.com salinan dan mesej yang berikut (augusmimi789@gmail.com) Ia akan mengubah mentaliti anda dan mendapatkan apa yang anda mahu.

Unknown said...

Saya langsung xcube sebab dia ade perempuan lain hahahahahha sedih bukan dia tinggal yg lame pegi kepada pompuan yg dia bru kenal yay good game

nuratiqah said...

uhmm ...masalh sy berbeza . .bukan silap sy yg dia nk putuskn hubungan ni ...tp disebabkn adik sy yg gila . dia tu kuat main judi. .pnas brn.. law ngn ma sy dia main je maki hamun .. kes dia mcm ni.. .sy ni tiap mlm kluar . .tp sy kluar sy kije . sy tk. bgtaw pon diorng yg sy ni kije . so. diorng ingt sy kluar ngn pkwe sy ni. ..jd adik sy ni .dia knal kwn pkwe sy ...dia. ws kwn pkwe sy tu... dgn satu ugutan .. jd pkwe sy ni dia .trua mnx puts n tnglkn sy ..puas stsy mryu ...tp dia ttp dgn kptsan dia. . sy syg dia sngt2...kitorng msh ws lag ...tp stiap kli sy ws dia. .dia mnx sy utk lupakn dia . sy dh cbe ..smkin sy cbe smkin brt utk lupakn .. tlng lah sy .. skrng ni sy mnx dia lyn sy mcm mne dia couple ngn sy dlu ..sy mnx 7 hry utk dia ad ngn sy. ..di awl kita org couple ..lpas pd 7 hry sy jnji ngn dia yg sy tk kn gngu dia dah ...sy tk thu lah cmner nty . uhmmm sysyg dia ...n xnk khilgn dia. .tp tu lah ..dia mcm tu ..tlng sy utk mnyelesaikn mslh ni

Mary Gab said...

Terima kasih kepada saya untuk memulihkan perkahwinan saya. Kami telah dipisahkan selama 3 tahun yang lalu. Saya mula mencari Internet untuk orang-orang yang Tuhan memulihkan perkahwinan mereka dan saya dapati misteri ejaan yang hebat, kerana dia telah membantu banyak hubungan, saya dihubungi dia untuk mendapatkan bantuan, tiba-tiba selepas mengeja, suami saya pulang ke rumah hanya 2 hari selepas tuang dan meminta maaf dan kini kami bersama-sama dengan gembira sekali lagi terima kasih murni hebat untuk bantuan anda.kemailah chuby hebat untuk bantuan EMAIL melalui: chubygreat @ gmail.com atau aplikasi apa yang +2348165965904
Terima kasih dari kekasih anda

Unknown said...

Saya akan try tipa ni, sbb x leh move on lah ngan yg lama:'(

Unknown said...

kalau ex terlepas ckp rindu nk kene buat ape. die cuma terlepas je, lepstu die tknk ckp lgi

Unknown said...

klw dia yg ptuskan hbungan ni , sbb dia kta dh twar hati utk bercinta .. mcm mna nak dptkn hti dia ?

Winner Pat said...

saya ingin mengucapkan terima kasih kepada chubygreat atas apa yang telah dilakukannya untuk saya. Dia mengembalikan kebahagiaan saya. Saya diperkenalkan ke chubygreat@gmail.com oleh seorang wanita yang dia bantu dengan buah rahim. dia menghubungi chubygreat dan memberitahunya masalahnya dan dengan bantuan mantra chubygreat dia mengandung dan sekarang pergi dengan bahagia bersama suami dan dua anak yang dia miliki sekarang. dia memberi saya perincian chubygreat untuk menghubunginya yang pasti dia akan menolong saya sekiranya saya menghubunginya. jadi saya menghubunginya dengan maklumat Whatsappnya 2348165965904, dia memberitahu saya perkara-perkara yang perlu saya lakukan dan memberikan bahawa dia akan menggunakan mantra untuk saya supaya suami saya akan kembali dan mengasihi saya lagi. setelah saya melakukan semua yang dia minta, dia kemudian melafazkan mantra dan mengatakan bahawa dalam masa 48 jam suami saya akan kembali, saya fikir ia adalah jenaka dan ketawa dan memutuskan untuk menunggu ,, Hebatnya kata-katanya benar kerana dia mengatakannya. anda boleh menghubungi e-mel maklumat berikut; chubygreat@gmail.com atau Whatsapp 2348165965904. hubungi dia sekarang dan masalah anda selesai kerana dia adalah jalan penyelesaian.

Winner Pat said...

saya ingin mengucapkan terima kasih kepada chubygreat atas apa yang telah dilakukannya untuk saya. Dia mengembalikan kebahagiaan saya. Saya diperkenalkan ke chubygreat@gmail.com oleh seorang wanita yang dia bantu dengan buah rahim. dia menghubungi chubygreat dan memberitahunya masalahnya dan dengan bantuan mantra chubygreat dia mengandung dan sekarang pergi dengan bahagia bersama suami dan dua anak yang dia miliki sekarang. dia memberi saya perincian chubygreat untuk menghubunginya yang pasti dia akan menolong saya sekiranya saya menghubunginya. jadi saya menghubunginya dengan maklumat Whatsappnya 2348165965904, dia memberitahu saya perkara-perkara yang perlu saya lakukan dan memberikan bahawa dia akan menggunakan mantra untuk saya supaya suami saya akan kembali dan mengasihi saya lagi. setelah saya melakukan semua yang dia minta, dia kemudian melafazkan mantra dan mengatakan bahawa dalam masa 48 jam suami saya akan kembali, saya fikir ia adalah jenaka dan ketawa dan memutuskan untuk menunggu ,, Hebatnya kata-katanya benar kerana dia mengatakannya. anda boleh menghubungi e-mel maklumat berikut; chubygreat@gmail.com atau Whatsapp 2348165965904. hubungi dia sekarang dan masalah anda selesai kerana dia adalah jalan penyelesaian.

Anonymous said...

SUKA MEREKA YANG BEKERJA SEMPURNA DAN TINGGAL SELEPAS.
Saya berkongsi kesaksian ini dengan pasangan yang menderita dalam hubungan mereka kerana ada jalan keluar yang tetap. Suami saya meninggalkan saya dan 2 anak kami untuk wanita lain selama 2 tahun. Saya cuba menjadi kuat hanya untuk anak-anak saya, tetapi saya tidak dapat mengawal kesakitan yang melanda hati saya. Saya terluka dan keliru. Saya memerlukan pertolongan, jadi saya melakukan carian internet dan menjumpai halaman di mana saya melihat bahawa Dr.Pellar yang mengeja ejaan dapat membantu mengembalikan kekasih. Saya menghubunginya dan dia membuat doa dan mantra khas untuk saya. Yang mengejutkan saya, suami saya pulang ke rumah setelah 2 hari. Dengan cara ini, kami bersatu kembali dan ada banyak cinta, kegembiraan, dan kedamaian dalam keluarga. Anda juga boleh menghubungi Dr.Pellar, penulis ejaan yang kuat, untuk mendapatkan penyelesaian ke alamat e-melnya: drpellar@gmail.com

Anonymous said...

Halo, nama saya Mark Steve, teman lelaki saya berpisah dengan saya minggu lalu. Saya sangat sedih, berubah sepenuhnya, dan tidak bercakap dengan sesiapa pun, saya menangis sepanjang malam, saya sangat tertekan dan tertekan. Sehingga semalam, saya teringat kisah Dr.Pellar yang melontarkan mantra di internet yang dikongsi dan dihubungi oleh wanita lain, saya sangat menyayangi dan menjaga teman lelaki saya dan saya hanya mahu kita bersama lagi sebagai pasangan dan saya mahu kami untuk bertahan selamanya saya menjelaskan semuanya kepada Dr.Pellar dan dia mengatakan bahawa saya akan mengembalikan teman lelaki saya dalam 24 jam, dia melakukan perkara yang sama dengan banyak hubungan seperti saya melihat kesaksian di internet tidak pernah menyangka teman lelaki saya akan kembali ketika Dr.Pellar selesai mengeja manja Teman lelaki saya memanggil saya di telefon dan memberitahu bahawa dia mahu kami kembali dan hidup bahagia bersama selama 24 jam. Saya sangat gembira sekarang, saya mahu orang mengucapkan terima kasih kepadanya dan jika anda memerlukan pertolongan sila hubungi dia melalui e-melnya; drpellar@gmail.com dia juga boleh menolong anda. Dia nyata dan sejuk.

Anonymous said...

BAGAIMANA Dr.Sango MENGEMBALIKAN EX LOVER KEPADA SAYA
Nama saya Maris, saya berasal dari USA di Washington. Saya selalu berjanji akan mengesyorkan anda kepada orang-orang yang mungkin juga memerlukan bantuan anda, kerana menganggap e-mel anda adalah anugerah bagi saya. Lebih-lebih lagi, Dr.Sango, anda benar-benar penyihir mantra yang hebat dan hebat. Saya begitu tertekan setelah hampir lima tahun tanpa cinta. Saya meminta mantra cinta lagi dan tertanya-tanya, ia berjaya untuk saya tanpa sebarang kos atau kesan sampingan. Saya hidup bahagia dengan lelaki baik yang masih hidup dan itulah yang saya doakan. Terima kasih Dr.Sango memandangkan apa yang anda lakukan untuk saya tidak mencukupi, jadi saya akan berkongsi kesaksian mengenai karya manual anda ini dengan seluruh dunia untuk mengetahui tentang kerja baik anda untuk saya. Anda boleh menghubungi lelaki ini untuk urusan berkaitan hubungan dan dia juga akan membantu anda, sila hubungi dia melalui alamat e-melnya: spellspecialistcaster937@gmail.com

Anonymous said...

Ini adalah kesaksian tentang penyihir hebat mantera "Dr.Sango", yang membantu saya mengembalikan kehidupan cinta saya. Pada hari suami meninggalkan saya, keadaan menjadi suram dan suasana penuh dengan ketidakpastian. Segala-galanya kelihatan pucat bagi saya, jadi saya memutuskan untuk meminta pertolongan dalam tawa mantra, yang mempunyai kemampuan untuk mengembalikan bekas suami saya kepada saya. Seperti yang dijangkakan, saya melayari internet dan seperti yang anda lihat semasa mencari kotak ejaan yang boleh dipercayai, saya melihat banyak testimoni yang dibuat oleh kotak ejaan dalam pemulihan bekas pasangan dan orang tersayang. Didorong oleh kepercayaan kepada Dr.Sango, saya menghubunginya dan setelah menjelaskan sesuatu kepadanya, dia bersetuju untuk menghadapi cabaran di lapangan. Dia berjaya. Bekas suami saya kembali kepada saya dengan lebih berhati-hati dan sayang. Oleh itu, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk memberi penghormatan kepadanya atas layanan yang tidak mementingkan diri terhadap keadaan saya. Terpuji, dia menunjukkan keberanian besar dalam memikul tugas menakutkan untuk mencari jalan keluar untuk hampir semua masalah yang diberikan. Hubungi dia di, spellspecialistcaster937@gmail.com

Barbara Smith said...

Nama saya Barbara Smith, saya dari Amerika Syarikat, saya hampir membunuh diri kerana suami saya yang meninggalkan saya dan yang berhenti menerima panggilan saya, menjawab e-mel dan mesej saya. Dia mengatakan saya menipu dia, saya cuba meyakinkannya dan memohon kepadanya, tetapi dia enggan mempercayai saya atau menjawab saya sehingga kami bertengkar dan kami berpisah selama 6 bulan. Selepas itu, saya menyedari bahawa saya tidak dapat hidup tanpanya kerana cinta yang saya ada padanya. Mencuba segala-galanya untuk mendapatkannya kembali tetapi tidak berjaya bagi saya, beberapa penyebar ejaan palsu menipu saya dan meninggalkan wang saya sehingga saya menemui lelaki yang disebut PRIEST EJIOGBE ini. Dia membantu mengeja dan di sini suami saya kembali setelah 48 jam, memohon saya untuk memaafkannya, saya tidak pernah tahu kastor seperti PRIEST EJIOGBE masih ada. Sekiranya ada orang di sini yang memerlukan pertolongan, dengan ikhlas, hubungi PRIEST EJIOGBE hari ini melalui e-mel: imamejiogbe@gmail.com atau WhatsApp: +2348053795527

Rebecca said...

Semasa saya menemui Dr.Wealth saya sangat memerlukan untuk mengembalikan bekas kekasih saya. Dia meninggalkan saya untuk wanita lain. Ia berlaku dengan begitu pantas dan saya sama sekali tidak menyatakan apa-apa. Dia hanya membuang saya setelah 3 tahun tanpa penjelasan. Saya menghubungi Dr.Wealth dan Dia memberitahu saya apa yang perlu saya lakukan sebelum dia dapat menolong saya dan saya melakukan apa yang disuruhnya, setelah saya memberikan apa yang dia mahukan, dia melafazkan mantra cinta untuk membantu kami kembali bersama. Tidak lama selepas dia membuat mantra, teman lelaki saya mula menghantar SMS kepada saya lagi dan merasa mengerikan dengan apa yang dia buat. Dia mengatakan bahawa saya adalah orang yang paling penting dalam hidupnya dan dia tahu sekarang. Kami bergerak bersama dan dia lebih terbuka kepada saya daripada sebelumnya dan dia mula menghabiskan lebih banyak masa dengan saya daripada sebelumnya. Sejak Dr.Wealth menolong saya, pasangan saya sangat stabil, setia dan dekat dengan saya berbanding sebelumnya. Saya sangat mengesyorkan Dr.Wealth kepada sesiapa yang memerlukan pertolongan. E-mel: wealthylovespell@gmail.com. Hubungi dia atau tambahkan dia di whatsapp melalui: +2348105150446 Dr.Wealth BLOG PAGE: Blog: https://wealthylovespell.blogspot.com

Unknown said...

Ko tak ensem haha

Sandra said...

Saya ingin memberitahu dunia bahawa ada penyihir ejaan dalam talian yang nyata dan berkesan yang kuat dan tulen, Dr Fayosa, dia membantu saya baru-baru ini untuk menyatukan kembali hubungan saya dengan bekas suami saya yang meninggalkan saya, saya menghubungi Dr Fayosa, dia menjalin cinta mantra untuk saya, dan bekas suami saya yang mengatakan bahawa dia tidak mahu ada hubungannya lagi dengan saya dan meninggalkan saya lebih dari 3 tahun, memanggil saya dan mula meminta saya untuk kembali kepadanya, dia kini kembali dengan semangat cinta yang begitu banyak dan hati-hati, saya dengan senang hati memberitahu semua orang bahawa penyihir mantra mempunyai kekuatan untuk menyembuhkan dan memulihkan hubungan yang putus dan mengembalikannya, Kepada semua orang yang membaca artikel ini dan memerlukan pertolongannya, Dr Fayosa juga dapat menawarkan segala jenis bantuan seperti, menyelesaikan Kes Perceraian, Kes Pengadilan, Mantra Kematian, Perlindungan Rohani, Terima kasih menghubungi Dr Fayosa di E-mel: (Fayosasolusionhome@gmail.com) atau terus di whatssapp +2348151918774

Amuhmm said...

Kita semua mesti belajar dari ini. Rakan saya dan suaminya memerlukan pembantu rumah, jadi mereka menjumpainya sendiri. Semasa pembantu rumah tinggal bersama mereka, rakan saya melihat tingkah laku pelik. Rakan saya menyedari bahawa suaminya dan pembantu rumahnya berdua berselingkuh. Pembantu rumah itu menggunakan ejaan buruk untuk mengikat rakan saya dan suaminya. Pembantu rumah mengawal rumahnya. Kerana rakan saya perlu menghentikan semua omong kosong di rumahnya, dia meminta pertolongan DR WIGHT. Dia mengatakan bahawa dia memberitahu DR WALE semuanya dan DR WIGHT memberitahunya semuanya akan baik-baik saja. Dia mengatakan DR WIGHT memintanya untuk membayar barang-barang rohani yang dia bayar. DR. WIGHT mengejanya secara rohani untuk mengusir pembantu rumah dari rumahnya. dan suaminya kembali ke persepsi. Setelah DR WIGHT melakukan pekerjaan yang hebat ini untuk rakan saya, rakan saya yang lain menghubunginya sambil mengadu bahawa suaminya terus memukulnya. Dia pahit, tetapi DR WIGHT masih membantunya mengembalikan senyumannya ketika dia menyiapkan mantra untuk memulihkan perkahwinan mereka. Hari ini dua rakan saya hidup bahagia dengan suami mereka.
E-mel: wightmagicmaster@gmail.com

WhatsApp: +17168691327

Aria Nuno said...

Selamat hari semua, nama saya Aria Nuno saya berasal dari singapura saya ingin mengucapkan terima kasih yang besar kepada Dr Ajobi atas kekuatan magis yang dia gunakan untuk mengembalikan ketenangan kembali ke perkahwinan saya. Setelah 7 tahun berkahwin dengan suami saya, Encik Nuno Fernando, dia memutuskan untuk meninggalkan saya dan dua anak saya untuk wanita lain, ketika saya melayari suatu hari Isnin pagi, saya melihat sebuah pos mengenai Dr Ajobi bagaimana dia menggunakan kekuatan ajaibnya untuk membantu orang yang saya putuskan untuk menghubungi dia untuk pertolongan juga saudara dan saudari saya percaya Dr Ajobi memberitahu saya apa yang harus saya lakukan dan wang yang dia minta saya bayar untuk membeli bahan asli untuk kerja saya setelah 7 hari suami saya yang tidak menelefon, dipanggil untuk mengatakan maaf kerana meninggalkan saya dan anak-anak. Sekarang kami bahagia hidup bersama seperti sebelumnya saya katakan Tuhan memberkati anda Dr Ajobi atas karya yang luar biasa. Dr Ajobi juga membantu dalam masalah berikut:
1. JIKA ANDA INGIN MENYEMBUHKAN KANSER
2. JIKA ANDA INGIN MENYEMBUHKAN DIABETES
3. JIKA ANDA INGIN MENYEMBUHKAN STROKE
4. JIKA ANDA MAHU KEMBALI EX ANDA
5. JIKA ANDA TIDAK BOLEH MENINGGALKAN WANITA
6. JIKA ANDA TIDAK BOLEH MENDAPAT KEHAMILAN
7. JIKA ANDA INGIN PROMOSI BERGANDA DI TEMPAT KERJA ANDA
Maklumat hubungan Dr Uduoble adalah seperti berikut:
NOMBOR TELEFON: +2349059178529
NOMBOR WHATSAPP: +2349064706881
ALAMAT E-mel: drajobispell@outlook.com

Anonymous said...

Nama saya Eva dari Lituania
Saya ingin cepat memberitahu dunia bahawa ada roda mantra yang sangat kuat dan nyata. Di sini anda boleh berhubung dengan Dr.pellar. Baru-baru ini dia menolong saya bertemu semula dengan lelaki yang meninggalkan saya. Semasa saya menghubungi Dr.pellar. mantra cinta untuk saya, dan suami saya, yang mengatakan bahawa dia tidak ada kaitan lagi, memanggil saya dan mula meminta saya untuk kembali. sekarang dia kembali dengan kasih sayang dan perhatian. hari ini saya dengan senang hati memaklumkan kepada anda semua bahawa penerbit ejaan ini mempunyai kekuatan untuk membina semula hubungan yang putus. kerana sekarang saya bahagia dengan suami. Bagi mereka yang membaca artikel ini dan memerlukan pertolongan, Dr.pellar juga dapat menawarkan segala jenis pertolongan, seperti rawatan untuk semua jenis penyakit, kes pengadilan, mantra kehamilan, perlindungan rohani, dan banyak lagi. Anda boleh menghubunginya melalui e-mel. drpellar@gmail.com

Anonymous said...

Saya menulis artikel ini untuk mengucapkan terima kasih kepada Dr.Sago untuk mantra yang kuat. nama saya Ani, saya berasal, Serbia Dr.Sago yang baru-baru ini menolong saya mengembalikan bekas kekasih yang telah meninggalkan saya untuk wanita lain tanpa sebab dalam 8 tahun terakhir. Setelah melihat pesanan dalam talian dari Jenna dari AS mengenai bagaimana Dr.Sago membantunya untuk menyatukan kembali perkahwinannya, saya juga memutuskan untuk meminta pertolongan kepadanya kerana saya tidak mempunyai pilihan selain mendapatkan kembali orang yang saya sayangi dan kebahagiaan. Yang paling mengejutkan saya, orang yang saya sayangi pulang berlutut untuk mencari tempat di hatinya untuk memaafkannya, saya benar-benar terpana dan terkejut ketika kekasih saya berlutut dalam doa untuk pengampunan dan saya akan menerimanya. Saya sangat kekurangan ungkapan dan tidak tahu berapa banyak yang ingin saya sampaikan kepada anda, Dr.Sago. Anda adalah Tuhan yang diutus untuk memulihkan hubungan yang putus, dan sekarang saya seorang wanita yang ceria. maklumat hubungannya adalah; spellspecialistcaster937@gmail.com

Anonymous said...

Saya suka berkongsi pengalaman saya, nama saya Joy dari London.
Selepas empat tahun berkahwin, suami saya baru memutuskan untuk pergi. Saya melakukan segala yang saya boleh untuk membawa dia kembali, tetapi semuanya sia-sia, saya benar-benar mahukan dia kembali kerana cinta yang saya cintai untuk dia, saya memohon kepadanya untuk segala-galanya, saya berjanji, tetapi dia menolak. Saya menerangkan masalah saya kepada rakan dan dia mencadangkan saya lebih suka menghubungi Dr.Sango untuk membantu saya membuang mantera perdamaian dan mendapatkannya semula. Saya tidak mempunyai pilihan selain mencubanya. Saya memaklumkan Dr.Sango dan dia memberi jaminan kepada saya bahawa tiada masalah dan semuanya akan baik-baik saja tiga hari lalu. Dia terpukau dan saya terkejut pada hari kedua suami saya menghubungi saya. Saya sangat terkejut, saya menjawab panggilan dan dia hanya berkata dia sangat menyesal dengan semua yang berlaku, dia mahu saya kembali kepadanya. Jika anda memerlukan bantuan, anda juga boleh menghubungi Dr.Sango untuk sebarang masalah berikut,
1) Mantra cinta
2) Mantra cinta yang hilang
3) Jampi cerai
4) Mantera pengikat.
6) Mantera pembongkaran
7) Keluarkan bekas kekasih
8.) Ingin naik pangkat di pejabat/loteri anda
9) Pembesaran zakar
10) Masalah kehamilan
Hubungi Dr.Sango melalui e-mel berikut spellspecialistcaster937@gmail.com

lilian nikky said...

Nama saya lilian N. Ini adalah hari yang sangat menggembirakan dalam hidup saya kerana bantuan yang telah diberikan oleh Dr. Saguru kepada saya dengan membantu saya mendapatkan semula bekas suami saya dengan sihir dan mantera cintanya. Saya telah berkahwin selama 6 tahun dan ia sangat mengerikan kerana suami saya benar-benar curang dengan saya dan ingin bercerai tetapi apabila saya terjumpa e-mel Dr.saguru di internet tentang bagaimana dia telah membantu ramai orang untuk mendapatkan kembali bekas mereka. dan membantu memperbaiki hubungan.dan menjadikan orang ramai gembira dalam hubungan mereka. Saya menjelaskan keadaan saya kepadanya dan kemudian meminta bantuannya tetapi terkejut saya dia memberitahu saya bahawa dia akan membantu saya dengan kes saya dan di sini saya kini meraikan kerana Suami saya telah berubah sepenuhnya untuk kebaikan. Dia sentiasa mahu berada di sisi saya dan tidak boleh berbuat apa-apa tanpa kehadiran saya. Saya sangat menikmati perkahwinan saya, sambutan yang hebat. Saya akan terus memberi keterangan di internet kerana Dr.saguru benar-benar ahli sihir yang sebenar. ADAKAH ANDA PERLUKAN BANTUAN KEMUDIAN HUBUNGI DOKTOR SAGURU SEKARANG MELALUI EMAIL:drsagurusolutions@gmail.com atau whatssapp +12098373537 Dia adalah satu-satunya jawapan kepada masalah anda dan membuatkan anda berasa gembira dalam perhubungan anda.dan dia juga sempurna dalam
1 JAMUAN CINTA
2 MENANG BEKAS KEMBALI
3 BUAH RAHIM
4 JAMUAN PROMOSI
5 JAMUAN PERLINDUNGAN
6 MANFAAT PERNIAGAAN
7 EJA KERJA YANG BAIK
8 EJA LOTERI dan EJA KES MAHKAMAH.

annonymous said...

Terima kasih banyak dari Maya ke Dr Ajayi kerana membantu saya memulihkan rumah saya yang rosak. Ketidakkonsistenan telah menjadi perintah hari di rumah dan perkahwinan saya. Suami saya mempunyai masalah dan koyak pada daging saya sejak kita mula mempunyai terlalu banyak salah faham. Beberapa hari, dia hanya pergi dan tidak pernah kembali sehingga minggu -minggu yang lalu. Saya telah hancur dan mencuba semua yang saya dapat untuk menyelesaikan masalah tetapi tidak berjaya. Saya terpaksa mencari bantuan dan saya diarahkan oleh rakan untuk menghubungi Dr Ajayi yang saya lakukan. Saya tidak pernah tahu ia mungkin kerana masalah telah berlama -lama selama dua tahun. Dr Ajayi meyakinkan saya dan hanya memberitahu saya untuk mempercayai dia dan percaya bahawa keinginan saya diberikan. Dia menetapkan perkahwinan saya dengan ikatan reuni cinta yang kuat dan rumah saya hebat sekali lagi dan suami saya bersama saya tidak akan pergi lagi. Hubungi dia juga dan percaya dia boleh membantu anda kerana dia tidak mempunyai rekod yang buruk. Cukup SMS HIM melalui WhatsApp +2347084887094 atau e -melnya melalui: drajayi1990@gmail.com

Post a Comment

Tiny CD
 
Blog Ini Hak Milik Eycha Evans